Long time no see


Hello bloggen! det var längesedan! har inte haft någon lust till att blogga så därför har jag helt enkelt inte det!

Just nu ligger jag i sängen efter attha gått hem från Leo som började skolan idag (jag börjar i morgon! Jippie!) och vet ni vad jag har på mitt rum? En supersöt liten selma! Hundvakt, utan Leo. Ja, lite läskigt, men allt har gått bra, Leo kommer hit vid 1 och det är ju inte så jätte långt tills dess?!

Har inte berättat att jag och min familj funderar på att skaffa hund? - antagligen inte. Men, det har vi! insåg igår att jag inte tror det skulle vara en så superbra ide! har ingen tid att ha valp, ingen tidigare erfarenhet av hund och hunden skulle bli galet tjock!



Nåväl, imorgon börjar skolan, inte jättetaggad om jag ska vara ärlig. Vill hellre sova ända fram tills mars då jag och mor min åker till BERLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNN! ja, wiiih ska bli hur kul som helst, café sittningar, öldrickande och ska försöka hitta något awesome ställe där vi kan dansa! Jag och mamma har faktiskt pratat om att vi borde ravea någon gång ;)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0