Romme igår - hemma idag

Waow, det var skit kul i romme! :) på slutet av dagen ramlade jag dock, och gjorde mig illa såklart... Mina ben dog igår på bussen hem :/ och idag har mitt knä ont :/
Jaja, det var kul iaf :D

kom verkligen inte upp imorse, Leo sov över och på morgonen känndes det som om gravitationen var extra effektfull. Så idag har jag bara varit hemma, boxats lite, sugen på att träna och är lite arg över att jag missade friskis passet igår :( DET ÄR SÅ J*vla KUL! det där passet alltså! *suck*

Ikväll kommer iaf Leo hit, jag ska se till att baka något som jag kan bjuda på och så ska vi kolla på Sveriges Mästerkock. Ni vet, svenska versionen av Masterchef? Är besviken på den svenska men vad hade man väntat sig? Igår kolllade jag klart på Masterchef USA när jag kom hem och det är så galet bra! blir sugen på att laga en massa mat och lära mig en massa om mat! Haha! (a)

Men för fan! jag ska ju tatuera mig! Jag MÅSTE komma i form!!

Nu ska jag fortsätta boxas,

Liebe ist für alle da!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0