tre dagar kvar

Waow, nu är det tre dagar av första ring kvar. GALET hur fort det har gått! Känns som om jag har hunnit med en massa men samtidigt inte.

hur gamla har vi inte blivit? hur långt är det inte kvar? eller kort? man vet ju inte. STÖÖÖRT
Men jag längtar som faan till det här pörskans sommarlovet, har verkligen pluggat som fan den här terminen och behöver en låång semester, sköna sommarnätter, fester, vänner och soliga dagar! *LÄNGTAR*

Mina sommarplaner?
om en vecka så är jag på något plan mot USA, ska till mina släktingar i Florida. Vi ska shoppa, se en massa, åka till bahams, miami en massa olika ställen där! Vi ska vara bortai 2 och en halv vecka och kommer hem på midsommar afton :) den 27 åker jag bby, eija och tobias till florens, Italien. Vi ska vara borta tills den 1a. efter det så har jag inga planer alls förut möjligtvis Storsjöyran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0