2012

hjälp. året är snart slut. det här har nog varit det mest händelserika året i mitt liv. Det började med att jag gjorde slut med Leo. Fyllde 18. Åkte till London med Filippa. Tatuerade mig. Började läsa Bibeln. Massor av skola. Underbar start på Sommaren. Kina. Singapore. Malaysia. Båten. Blev frälst. Berlin med Matilda. Döpte mig. Nya kompisar i skolan. Husis. Mys-tisdag. Sjukt mycket plugg. Underbara vänner. Höstlov. KÖRKORT. Kyrkan. Ännu mer plugg. Kirk Franklin. August Burns Red. Filmkvällar. Jullov. Roberta & Ben. Duved. Julafton. Snart nyår.
 
Det här året har gått GALET fort men ändå så långsamt. Waow. Hela jag, min uppfattning om världen har verkligen blivit påverkad av det här året. Mitt liv har förbättrats så mycket, tack vare Gud och mina vänner. All ära till dig Gud.
Det är svårt att fatta när jag skriver det här. Jag som för ett kort år sedan var ateist har blivit frälst och döp i Herrens namn. Det är sjukt.
 
Waow. TACK för det här året. Det har varit det bästa. Någonsin. Jag är så förväntans full på vart Gud leder mig här näst. Efter studenten. Först lär det bli en volontär resa under sommaren. Sen bibelskola och jobb.
 
Så Tacksam. God bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0