Mar. 06, 2013

Så igår efter skolan åkte jag o Ludcig hem till mig, halka två gånger på vägen hem från bussen... Sen tog vi bilen till Amanda o åt nudlar o kollade tv fram till klockan åtta. Då började vi plugga till provet som vi har idag, filosofi med Carl. Vi läste igenom alla gubbar o drog sedan. Amanda bor jättelångt ute på landet o när vi satt i bilen började motoroljan blinka, kort därefter dteg värmen på kylarvätskan till över 100 grader o det var kaos. Bilrutan pajade i torsdags, allt blinkade och pep medan vi tog oss till en bensin mack. Utöver detta så har fönsterrutan på förarsidan blivit askonsti så den gick inte upp. Vi hann iaf till macken, fick efter mycket slit upp fönstret. Motoroljan och kylarvätskan verkade vara tillräcklig så vi bestämmde oss för vänta o låta motorn kyla ned sig. Det var askallt o vi väntade jättelänge. Sen började vi ta oss hemåt, vi körde i 50 hela vägen, mef varningsblinkers på och behövde stanna vid varje busshållsplats i fem min ungefär.. Tillslut kom vi hem, vid halv elva ungefät, pluggade lite sen skjusade jag Ludvig till märsta.
Knas dag! Haha
Nu måste jag kliva upp ur sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0